BMWs dragning till djur

Jag har länge tyckt att den gamla bmw 3-serien med framspoiler ser ut som en welshhund. Det har nästan blivit allmänt vedertaget vid det här laget. Kolla själva:
 
Welsh terrier?                                                       Stylad BMW?


Jag upptäckte idag ännu en likhet mellan en bmw och ett djur! Närmare bestämt den nya 5-serien och en vithaj.
 
Vithaj?                                                   Nya 5-serien?

Jag förstår inte vad BMWs designers har för obehaglig dragning till djur...?!

Måste även tillägga att researchen efter hajbilden påverkade mig starkt psykiskt. Jag är nämligen LIVRÄDD för hammarhajar och det förekom många bilder på sådana på googlesökningen. Anledningen till att jag är så otroligt rädd för dem är nog inte främst för att jag är rädd för att möta en, utan mer för att jag tycker de är så otroligt fula och missbildade i sitt utseende. UUUH jag ryser seriöst i hela kroppen bara jag tänker på det.
Jag kommer garanterat drömma mardrömmar i natt.

tack och adjö,
gå och dö (riktat till hammarhajarna på min hornhinna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0