Ge mig arseniiik bababambam

Jag förstår att ni alla är idel öra att höra vad jag gjort denna helg då jag befunnit mig i Göteborg. 
Gud hör bön, och jag skall nu i stora drag informera er alla om just detta.

Torsdag: Anlände 15:57. Millis står trofast och väntar på mig på stationen. Gick med snabba steg till Kinabuffén på övervåningen på Nordstan och började moffa i oss. Pappa, du skulle varit stolt över din dotter i denna stund kan jag bara säga. Jag fick verkligen valuta för pengarna så mycket som jag åt... Rapade curry resten av dagen.
På kvällen kollades det på spöken och sovs tidigt för att vi skulle vara fit for fight för morgondagens bravader.

Fredag: Vaknade upp i panik kl 7:58 av att Alex försoven kom utspringandes och sekunden efter försvann genom dörren. Han började kl 8... Mirakulöst nog tog han sig från lägenheten på 6e våningen till cykelförrådet till Chalmers till lektionssalen på 15 minuter!!  De hade pratat skit i de första 15 minutrarna också så han missade ingenting - röta!
Hur som. Milla och jag var pigga och alerta och fixade oss iordning för en heldag på stan. Och vi jogrde verkligen stan denna gång och var inte ens inne i Nordstan!  Fyndade som aldrig förr och kom hem kl 17 lyckliga som små barn. Lagade tacopaj x2 och smaskade i oss. Spelade biljard med några annorlunda, men roliga regler. Jag vann som vanligt. Börjar lessna på det kassa motstådet alltså...!

Lördag: 13:30 skulle vi infinna oss på The Studio för att agera "modell för en dag". Många timmars väntan men också många skratt senare kom vi därifrån 1100kronor fattigare, 4 bilder rikare och med en snygg makeup!
Återvände sedan hem för att äta paj och dricka lite vin. Sedan var det dags att gå igen, då vi begav Lördag: 13:30 skulle vi infinna oss på The Studio för att agera "modell för en dag". Många timmars väntan men också många skratt senare kom vi därifrån 1100kronor fattigare, 4 bilder rikare och med en snygg makeup!
Återvände sedan hem för att äta paj och dricka lite vin. Sedan skulle vi snart iväg igen för att sätta oss på Charlies Änglars inglasade uteservering för att pimpla och bubbla lite! Spatserade några timmar senare lyckliga hemåt genom anenyn och njöt av livet! Söndag: Upp och träffade Maxie som kom in till Göteborg på besök! Missade mitt tåg lite halvhjärtat. Blev upprörd vilket sedan övergick i glädje då jag insåg att jag skulle få ytterligare några timmar med Millis! Drog runt Max i några girlshops + hemköp. Skildes åt då jag och Milla skulle hem och laga kräftpasta! Blev såsigt men gött! Storbölade sedan till New Moon och sedan blev det dags för mig att göra ett nytt försök med mitt tågåkande. Denna gång lyckades jag tyvärr... Sov lite, läste lite och spelade lite harpan. Väntade på universitetsbussen i 25 min!!!! har kommit på att jag verligen hatar att vänta. Jag får panik av att bara stå där rakt upp och ner och glo i 25 min! FY




mitt bidrag till mustaschkampen och torra läppars-struggle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0