Bevis på konstruerad värld!

Detta kommer låta konstigt, men nu har vi fått det bekräftat att denna värld är konstruerad. Så, folks som "spelar" mig. Ge upp nu! Jag har genomskådat er!

Nu till det konstiga bevismaterialet:
Jag satt och slösurfade på lägenheter på blocket.
Fick syn på en fin serveringsvagn varpå jag då istället blocketsökte efter sådana vagnar. 

Hittade en fin, tittade vidare på de andra bilderna i samma annons och fann en ful ananas i mässing. Visade den för tjejerna bara för att det var en sådan udda grej varpå Becka utbrast: "Nej men en sån där såg jag ju på min instagram för bara en liten stund sedan!!!"
Hon letade en lång stund och fann sedan att en av hennes följare hade gillat en bild på en exakt likadan ananas.




VAD ÄR ODDSEN FÖR DETTA?! Aldrig någonsin har någon av oss förut skådat en sådan ananas. Och så helt plötsligt gör vi det båda inom loppet av några minuter... MYCKET märkligt, indeed!



Kommentarer
Postat av: Sis

Den var ju snygg ju.... Kostar?

Svar: 750 pix!!
Lena

2013-09-21 @ 01:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0