Exciting days

Mycket har hänt de senaste dagarna...

* I fredagsnatt genomgick jag ett helt telefonsamtal med min mamma, då jag enbart pratade massor med osanning - i sömnen.
* I lördags såg jag en huvudlös/halvt uppäten harunge.
* I söndags låg jag ute i hammocken och sov, i stort sätt, hela dagen.
* I går var jag och milla ute och sprang!!! Pappa hade varnat oss för alla djur i skogen och precis när vi började springa och jag frågade milla; undrar vad pappa menade med alla djur? Brakade det till i skogen och 30-40 meter ifrån oss står två stycken fyrtiometershöga älgar! Väldigt spännande. Jag har alltid drömt om att möta en älg när jag varit ute o gått eller sprungit och äntligen gick min dröm i uppfyllelse!
* Idag, nyss, reste jag mig från min otroligt lyxiga, flexibla kontorsstol i klassrummet och skulle haffa denna dator för att skriva ett skolarbete. Jag reste mig då alldeles för snabbt och det svartnade för ögonen och benen vek sig så jag landade i en liten hög på golvet. oerhört fånigt, men läskigt!

nu är det engelska som gäller!
och hej Dajja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0