give it up for Laxå!

Ibland gillar jag faktiskt Laxå, särskilt mycket idag!

Först och främst vill jag tacka Sören Niklasson för sin hjälp och aktivitet. I morgon står "stadsvandring i laxå" på schemat för sp2eu. Vi har sedan länge planerat att gå och kolla på hans mästerverk, stubbehus med mera och jag har hållt telefonkontakt med honom för att se om det passar honom. Nu har det börjat krångla sig för honom och hans park kommer förmodligen behövas flyttas till något annat ställe för att han och markägaren inte kommer överens.. hur som helst. Stubbegubben hade fullt upp i morgon och kunde inte ta emot sp2eu på rundvandring i sin park. Vi i Laxågruppen stod med händerna tomma och helt utan plan b. En kvart efter jag fått bekedet av Niklasson ringer han upp igen och säger att han fixat en stand-in så att vi kan komma iallafall! Alf Petterson, författare av alla Laxåhistoriaböcker! tackar tackar säger jag nu till snälla och hjälpsamma Laxåbor!

Den andra saken som får mig att gilla Laxå är dagens incident gällande Körslaget.
Gullspång skickade tydligen en limousin till Laxå för att ragga röster. Laxåfolkets reaktion blev inte som Gullspångsborna väntat sig... De blev istället irriterade och lovade att ringa och rösta ännu mera på Laxåkören!
Ett mycket bra val tycker jag! Förövrigt så var ju "In the jungle" helt sensationellt bra i lördags! oh vilken Laxåpartiot jag är nu!


Martin + Lena = 1 år och 4 månader idag! åh vad jag gillar det ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0