Sikken Kreativ Afton

Denna kväll har gått i kreativitetens tecken, fast inte fullt så mycket som jag önskat och först planerat.
När jag kom hem från skolan kände jag ett ohyggligt sug efter att göra ett vänskapsband. Så jag sprang upp till "syrummet" och letade reda på lite bomullstrådar i matchande färger. Jag orkade inte riktigt göra klart hela, för jag fick sådant försträckigt nackont av den konsiga vinkeln jag satt i medans jag knopade.
Jag gick istället upp i syrummet än en gång då jag tänkte börja sy på en liten tunika - Hittade dock inget tyg så det rann ut i sanden... Men jag tänker ta upp det projektet någon annan dag istället!
Jag blev nog lite inspirerad av de två treorna som idag hade modevisning med sina egensydda plagg, mycket tjusigt!

Nu ska jag lägga mig i mammas och pappas säng och kolla på aktuellt eller någonting annat spännande. Mamma sa att jag fick det!


Kommentarer
Postat av: Elin

va snäll hon är, mamma... imorrn kanske jag gör dig sällis! :)

2008-04-07 @ 22:50:50
URL: http://elinhenningsson.blogg.se
Postat av: dajja!

åh mysigt.
ge mig bandet också va? :)

2008-04-07 @ 23:11:57
URL: http://www.lennybruce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0