Vuxenpoäng gånger 20

Godkväll!

En snabb uppdatering krävs,
för jag har tagit ett stort kliv in i vuxenvärlden!

Jag betalade idag min livs första räkning, vilket kändes riktigt bra eftersom den endast var på 78 spänn.
Jag överförde även lite pengar till mitt nyöppnade e-sparkonto och kontrollerade mina tillgångar.
I fredagskväll hade jag också träff med med mina väninnor och vi kollade inte på en endaste film och åt inte en endaste liten godisbit. Vi lagade istället mat tillsammans. Vi åt och pratade i timtal vid matbordet, tills vi bestämde oss för att flytta vidare till vardagsrummet för att sitta lite bekvämare, men inget tv-tittande där heller!
Om våra konversationer var så mogna vet jag inte, men nog var de av en vuxen karaktär, fast kanske i ungdomstappning.
Var även på tvinspelning i går - Körslaget! Hejjade vidare Laxåkören tillsammans med 70 andra trogna Laxåbor!

Godnatt människor!
I morgon är det skola och jag bävar inte inför den för en gångs skull, skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0