ny inspiration

Välkommen tillbaka kära du!

Sedan sist har en hel del hänt.
En Barcelona-resa kan bockas av från listan.
Två nya favoriter kan även publiseras:
Kaffe Cool - McDonalds
och Viva la Vida - Coldplays album
Death and all his friends är snuskigt bra!
Jag har sedan sist även blivit en Coldplaybiljett rikare!
Jag och Martin har umgåtts mycket och samlat på oss 1½ år tillsammans.
Jag har gått in på sommarlovet.
- Redan tackat nej till en extra jobbdag - oops
men börjar på riktigt enligt schema på tisdag!

nu skulle jag vilja gå ut på en promenad mitt emellan skurarna.
vill dock inte gå själv.. får se om jag får tag på någon röforsare - annica eller becka...

Kommentarer
Postat av: Elin

hrrmm... vad hände med din kära syster? duger inte hon för en promenad mellan skurarna? va, va, va???

2008-06-18 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0