Rysningar

( Ursäkta mig nu ifall ni får bilden av en lebbig motsvarighet till någon annan med superstarkt musikintresse...
Jag hoppas innerligt att jag inte uppfattas likadant! )

Hur som helst.
Igår kväll slog det mig plötsligt vilka artister/band som jag verkligen avgudar och som verkligen förtjänar att bli avgudade.
The Killers, Coldplay och Muse
Det är helt sanslöst vilken bra musik de gör, och med en sådan otrolig känsla!
Igår brände jag ut en killers-konsert som jag låg och njöt till i natt.
Sjukt bra!
Om jag inte haft nyrakade ben hade hårstråna stått rakt upp.

Muse har jag (och elin, med fler) haft lyckan att få se live, och det är den bästa konserten jag varit på i mitt liv.
I september ska jag på Coldplay, vilket kommer resultera i uttorkning, pga att all vätska i kroppen görs om till glädjetårar som sprutar ut ur alla organ i kroppen.
The Killers - live, är det enda som jag ännu inte upplevt, och inte vet om jag någonsin kommer att uppleva.
En sak är iallafall säker. Om jag någon gång får chansen att se The Killers är mitt liv fulländat.
Efter det kan jag dö och vila i frid .
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0