Tummen ned i NA

detta skickade jag nyss iväg till [email protected]
hoppas på att dyka upp i tidningen någon dag...
men förmodligen är väl även redaktörerna på na för bittra och egenkära för att publicera det.
haha

" Tummen ned ...till alla som skickar in klagobrev till denna tummen ned-spalt.
Jag tänker tillbaka på svunna tider, 1990-talet, då jag precis lärt mig läsa och med glädje kollade igenom vad Örebro läns befolkning hade för åsikter. På den tiden vägde "tummen ned" och "tummen upp" jämnt. Vi tackade våra medmänniskor när de gjort någonting gott. Nu är tummen upp-spalten som bortblåst. Görs inga goda gärningar idag? Eller är vi människor för bittra och egenkära för att berömma varandra? Såhär i sommartider talas det om att man är extra glad och positiv. Visa det då, och strö komplimanger över varandra! Mer glädje åt folket!
"En 18 årig sann optimist" Röfors "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0