40 kg slem

Denna helg har jag avancerat till 18åring, vilket känns väldigt bra!
Dessvärre var jag sjuk och hade ingen röst på min egen dag, men jag klarade mig ändå ganska långt på mina väsningar...

nu över till min sjukdom.
Jag utfärdar en varning till känsliga läsare.
De som känner sig träffade avråder jag från att fortsätta läsa.

Jag har förut längtat till den dagen jag blir sjuk och kan stanna hemma från skolan, men nu är det inte så skönt. Det är första gången på flera år som jag är sjuk faktiskt!
Men idag är jag iallafall hemma från skolan pga av sjukdom.
Orsaken är att jag knappt har någon röst. De flesta ljud som passerar mina stämband är hostningar
och dom medför någonting annat, nämligen slem.
Jag tror att merparten av innehållet i min mage/hals är slem
och det slemmet kommer upp klumpvis i intervaller varannan minut.
(Det är gröngult!)
Jag är också väldigt förkyld och måste ständigt gå omkring med en toarulle för att kunna snyta mig,
Fräsching-Lena idag alltså!

så, nu har jag fått skriva av mig och klaga lite!
nu ska jag ta mig an min fildelningsuppsats.

slempuss


Kommentarer
Postat av: Annica

usch då. :( hallå är det inte farligt när slemmet är grönt? Jag har för mig det att grönt och rött är inte bra. :O

2008-03-17 @ 16:24:24
URL: http://aaannica.blogg.se
Postat av: Lena

jo jag har hört det med, men tror det betyder att det är infektion i slemmet, hoppas inte det betyder att jag är dödligt sjuk eller nåt. även om det känns så just nu! haha

2008-03-17 @ 19:27:51
Postat av: Anonym

hej,
jag har inte en aning ska jag säga :P
har en kompis som fixar bloggen åt mig! =)
men säg till henne så kan hon hjälpa dig att fixa din med.
katarinaz.blogg.se
=) so long

2008-03-17 @ 22:07:21
Postat av: Katarina

Tja. jadu. rätt svårt att förklara. photoshop och olika penslar och lite färg:D kan hjälpa dig att fixa om din blogg ifall du vill:)

2008-03-18 @ 12:58:28
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0