Härlig tv-kväll

Trots min slemfyllda hals kunde jag igår kväll njuta och uppskatta det Kanal 5 och MTV hade att erbjuda.
Först och främst, 100 höjdare! Man kan ju inte göra annat än skratta få fort man ser Filip och Fredrik. Och när de sen öppnar munnen blir det ju ännu roligare!
Jag gillade speciellt repotaget om De Superkåta Pensionärerna i Florida. Sån ska jag bli när jag blir gammal! Fast jag ska inte vara den 1 av 15 som får HIV. Det var det sjukaste jag hört! Snacka om dödsångest, eller så kanske de inte alls har det, eftersom de känner att slutet än nära och därför kan (ursäkta) knulla runt och inte bry sig om ifall de får aids eller inte. Det var hur som helst väldigt roligt att se massor med kåta pensionärer med kondomer trädda över händer och andra kroppsdelar. och så den snygga, badande, 75åringa tanten som enligt Filip troligtvis "gjort lökarna". Skoj!

South Park på MTV såg jag bara en snutt av men den snutten var rolig. De små pojkarna var lite betuttade i sin vikarie (eller liknande) och Kocken berättade sen för dom att hon var lesbisk och att hon bara gillade andra lesbiska. De visste inte vad lesbisk var men bestämde sig för att bli det. Cartman ville vara bäst och sa att hans farmor var från något-land-som-jag-inte-kommer-ihåg-nu och hans farfar var lesbisk så Cartman måste vara en fjärdedels lesbisk.

Jag är hemma idag med men tror jag är på bättringsvägen...
Ska klockan 4 idag köra med Lennart och snora och hosta ner hans golf!

image7


Kommentarer
Postat av: Katarina

kolla på den här.
http://katarinaz.blogg.se/images/__1205845160.jpg

2008-03-18 @ 14:00:18
URL: http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Dajja!

din lilla snorkråka!
du är mitt tidsfördriv :D

2008-03-18 @ 21:38:16
URL: http://lennybruce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0