Ännu fler vuxenpoäng...

Måste bara få tillägga att jag idag samlade på mig ytterligare några vuxenpoäng.
Vi slutade tidigt så jag åkte hem med 11:33-tåget och tänkte sedan strosa runt på Laxå i väntan på 1-bussen! Inga poäng för det, men det jag gjorde medans jag strosade runt tycker jag pekar på mognad(...)


-Jag gick nämligen in på ICA och handlade 2 äpplen, en ramlösa och (hör och häpna) Expressen + bilaga! det har aldrig någonsin hänt förut att jag köpt en aftontidning men,  nu så!

-Jag gick även in på kupan - röda korset - second hand - och köpte ett par svarta pumps, mycket tjusiga för 30 spänn...

-När jag kom hem lagade jag mig nudlar (inga extrapoäng där heller men..) När jag ätit klart drog jag på mig bikini och skjorts och gick ut för att tvätta elins, förut äckliga, toyota! (sorry elin) och det var inte en snabb-slaffs-tvätt här inte! Efter ca. 1 ½ timmes gnuggade på alla svarta och gröna fläckar, gick jag stolt därifrån med ett leende på läpparna och fingertoppar som russin.

Ikväll ska jag åka och hämta min martin efter jobbet. :)
Jag måste medge att jag är skapligt nöjd över att ha körkort före honom! haha

Kommentarer
Postat av: nea

hejsan! du hur har du fixat din design på bloggen? fattar inte alls hur man gör (a) haha. kram

2008-05-10 @ 21:58:16
URL: http://neakallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0