GISSA

ja gudars skymning!
igår skulle det ju bli en hejdundrans kväll på krogen med milla, men icke sa nicke.
kön var på tok för lång och när det till råga på allt blev in- och utsläpp sket vi i det och gick och bråkade med pizzabagare istället.

idag for vi till Kumla och jag henkade milla till sofie, där också lisa hängde.
det var mycket trevligt, engångsgrillning, 2,25 och 3,5 (blandmix 7,2 och 6,5% smuggel HAHA), uteätning på filt, och korttagande.
och det genomgående skämtet var; gissa ...!

gissa tuttvårtan
gissa stället
gissa drycken
gissa bindan
gissa bajset
gissa drogen
etc.
till dessa "gissafraser" hade vi tagit kort.

jag var chaufför så vi åkte till sannahed på nån pack-fest där vi ganska snart kände oss missanpassade och istället åkte hem.
Sofie hoppade av hos adam och Milla hos alex.
själv har jag en arbetande pojkvän och fick åka hem till mitt - själv. snyft

ska nu glutta klart på the talented mr ripley, mycket bra rulle.

och grattis alla mammor, lev livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0