hatkärlek till våren

Vår vackra hägg som jag älskar som om den vore min högra stortå, står just nu i blom.
Den luktar något så fruktansvärt gott och den får mig osökt att tänka tillbaks på svunna somrar!
Det värsta med vår vackra hägg är att den medför kopiöst mycket pollen - dvs den bidrar till snorstockning i min näsa...
Jag är helt sjukt allergisk denna ljuva vår och i helgen var mitt vänsta (från mitt håll sett) öga så pass igenvarat (alltså var! gul/grönt!) att jag nästan övervägde att inte köra bil pga skymd sikt.

Även Colle lider av denna sjuka och Dajja (just när hon har tyska så hon plötsligt måste åka hem)
stackars oss.

nu ska jag gå och lägga mig och antingen räkna mig till sömns (matteprov) eller kolla på family guy.
tror det lutar mot det sistnämnda...

godnatt vänner och bekanta

image11

Kommentarer
Postat av: Dajja!

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH jag garvar högt av ditt inlägg nu
(och att det kommer ljud när jag garvar hör inte till vanligheten vet du)
HAHHAHAHAHAH jag dör

2008-05-12 @ 22:57:07
URL: http://lennybruce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0