körkortslena

- my new nick name!
släng dig i väggen körkortsmattias. här kommer körkortsLENA!
WUWUUWUUEUEEWW!

Vill genom blogg.se sända ett varmt tack till Peter Jansson som idag kallade mig "en tuff liten brud" och sedan godkände mig!
Vill även sända mina varmaste till mina tur-trosor. Jag stod länge i morse och rotade i troslådan för att tillslut hitta de jag nu bär - vilka också gav mig tur och övernaturlig kraft, så att jag klarade uppkörningen! Flickan med guldtrosorna.

Jag körde hem från Tisaren idag. Pappa kom med bilen, jag beordrade honom att sätta sig i baksätet och jag och Becka satt fram och glassade, dunkade "Heaven" som för tillfället var på radion. Våra respektive belgare satt bak och sa inte ett knyst - vad vi hörde. Kanske muttrade de över min och beckas sång...

Unfortunately är jag fortfarande trapt i Röfors eftersom jag inte har en egen bil och våran aldrig är tillgänglig. Så på onsdag får vi inte sovmorgon även fast det står på schemat. shit pommes!

puss och kram
martin is the besttttt


Kommentarer
Postat av: Elin

hej bruden!! grattis igen! va dutti du är!
du kan ju ta den snajsiga vita toyotan som står och längtar efter att bli ompysslad! :P
pussi

2008-05-05 @ 23:42:06
URL: http://elinhenningsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0