Påfyllning av vuxenpoäng

Jajamensan. Jag har typ hundra vuxenpoäng att dela ut, och jag tycker att jag förtjänar dem alla!

Se bara allt moget jag gjort den senaste veckan:

- Först och främst - tagit körkort! bara det är värt 50 poäng
-
Samåkt med Becka och hennes belg till skolan/utflykter. 5 poäng
- Tagit en sväng förbi ICA för att handla creme fraiche, någonting att dricka samt en gurka. 5 poäng
- Lagat paj, gjort sallad och packat ihop det till mig och min belg. 10 poäng
- Kört omkring i centrala Örebro på jakt efter en parkeringsplats. 5 poäng
-
Gått in på Rusta (som är känt för sitt stora utbud av billigt godis) och bara införskaffat mig Schampo och Tandkräm. 10 poäng
- Åkt på utflykt med picknick - som jag bar i en korg! 5+5 poäng
Pratat engelska hela veckan. 5 poäng  (i brist på någonting annat moget att ge den sista poängen till)

Jippie, vad härligt livet är!

Ska förresten tvätta bilen och städa i morgon efter skolan...


Kommentarer
Postat av: Elin

hallå där körkortsinnehavaren! när var du inne i örebro utan att höra av dig till din kära syster?? :'(

2008-05-09 @ 00:11:31
URL: http://elinhenningsson.blogg.se
Postat av: dajja!

dock måste jag erkänna att mina vuxenpoäng jag fick igår på picknick nog slår alla din poäng så det bara ryker om det!
dajja rules, igen

2008-05-10 @ 00:42:04
URL: http://www.lennybruce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0