thumbs down till sår i näsan

image11
Ja fy va jag hatar det. Detta förbannade såret har gjort mig till en annan människa - en peta-näsan-in-public-människa! Och jag hatar själv den människan. Men det är fullständigt omöjligt att inte peta. Believe me. I have tried! Och ont gör det med, det sviiir!
Det värsta är ju att ju mer man petar, desto längre finns den kvar. Och jag har redan haft det i en månad. AAH
Dajja har det också, oss två är det synd om!

och valborg blev väl sissodär - jag är sämst! haha


Kommentarer
Postat av: dajja!

ja, sår i näsan i inget höjdare. jag petade nyss upp mitt igen. bu
men hörru nu är det du som berättar details om gårdagen vavavavavavav

2008-05-01 @ 16:30:46
URL: http://www.lennybruce.blogg.se
Postat av: Emelie

Dosan ska fyllas :D
Heja näspetare!

2008-05-01 @ 20:55:53
Postat av: Elin

talade med jacob idag..aja baja lillasyster!! :P

2008-05-01 @ 23:22:39
URL: http://elinhenningsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0