tupac

Kollade tillsammans med martin på en 40timmars lång dokumentär om 2pacs liv. (fast vi hann inte riktigt kolla klart på den) Jag kände mig väldigt delad under programmet och var ena sekunden på 2pacs sida för att sekunden efter tycka att han var världens pucko. Han agerade först och tänkte efteråt. dumt gjort, särskilt när man är en kändis och en sådan stor förebild som han pratade om att han var... etc.etc.
I slutet (så långt vi hann) anklagades han för sexuellt övergrepp tillsammans med två andra och han häktades och så vidare. vet inte alls vart jag vill komma... vet inte vad jag håller på med om jag ska vara ärlig.
jag känner mig utnyttjad. usch jag hatar den här känslan, helt ovetande och hjälplös. Jag kan ingenting göra, förutom att vänta. han vill både ha kakan och äta den. tönt.
skit.
nu vill jag till dajja!

Kommentarer
Postat av: dajja!

naw. lena-pluttis-snuttis-världens-bästaste-kvinna!
(näst efter mig då!)
du är så söt och bra och bäst och fattar han det inte är han en slaktad häst.
(alltså jag gillar ju hästar men inte när dom blir slaktade, för då blir dom till kött och det något jag icke gillar.)
i helgen kör vi!

2008-05-20 @ 15:12:13
URL: http://www.lennybruce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0