Come on Christmas!

Nu börjar jag komma i stämning...
jag hatar snö (eller slask som det är runt jul nu för tiden) men själva julmyset skulle jag inte klara mig utan.
Mamma kom hem idag med lussebullar och glögg, så nu har vi tjuvstartat igen, men gott är det!
Och så fick mamma ryck och skulle sätta upp julgardiner, ljusstakar, stjärnor och dylikt. Hon kom även hem med en konformad kott-sak, guldig och fin.
Nu har jag i alla fall strykit gardiner till ljuva toner av Frank Sinatra och The Killers - i väntan på julskivorna jag laddar ner!
Men jag är lite skeptisk till nya julskivor eftersom jag har en underbar sedan tidigare.. ingenting kan Absolute Christmas cd 1 alltså...

men hur som helst.. nu kan vi spola fram några veckor så vi först får lucia och fina julkonserter (och den 5e, kalastider!!), men sen kan julafton komma på en gång. Sen nyår och så midsommar!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja det vore guld :D Jag tyckte vi kunde ha en fin middag hos martin eftersom han bor mitt i skogen, men han verka inte riktigt lika på ;)

2008-11-28 @ 19:20:39
Postat av: Sis

konformad kott-sak? låter underbart :P nu längtar jag med lite... kul att höra att du ser fram emot kalastider :)

2008-11-29 @ 00:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0