die mf

Det är alltid trevligt med kommentarer och vild debatt angående vissa specifika blogginlägg, som exemplevis mitt föregående. Men nu kände jag att jag var tvugnen att gå vidare - Move on - Vända blad etc...
Jag tänkte vända tvärt och börja klaga över mitt liv.
Eller liv och liv. Ibland känns det inte som om man kan kalla det för liv, när man ägnar en hel helg åt plugg .
Och nu överdriver jag inte! HELA helgen har jag och Martin suttit med näsorna i matteböckerna och snyftat över hur svårt det är. Jag trodde jag hade någorlunda koll på vad vi höll på med, men denna helg insåg jag sanningen: - Det hade jag verkligen inte!!
Martin och jag ska umgås varje dag denna vecka fram tills på torsdag för att försöka lära oss detta. (Inte mig emot, alltså att umgås med Martin) men jag skulle hellre göra det under mindre pressade omständigheter.

Marknadsföringsprov i morgon också, God knows hur det går. Antingen är det supersimpelt, eller så är det helt oförståeligt. Det visar sig!

Kommentarer
Postat av: malin

åh, man tackar för tipset :D

2008-11-10 @ 00:29:02
URL: http://mermalin.blogg.se/
Postat av: Elin

snygg sida. hur gick provet?

2008-11-10 @ 21:27:53
Postat av: Elin

eh din tokfrans,klart jag menade det! oki.. mycket nu innan jul? det är bra med mig..bättre från förkylningen. ska strax gå och träna. ska bli kul att komma hem nästa helg på kalas :)

kram

2008-11-11 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0