Ohygglig träningsvärk

Igår ansträngde jag mig för tre veckor framöver vilket resulterade i en väldans träningsvärk.
Vi var hos jacob på fest, och han hade införskaffat sig ett air-hockey-bord.
Där hängde vi och hade turnering en stor del av kvällen, och idag känner jag att höger armhåla fick ta stryk...
Men det var det värt, för att vi var riktigt bra både milla, becka, frida och jag!
Vi vann över killarna flera gånger : )

idag är jag heldöd och ska återvända till soffan strax.

Igår firade även min lilla martin och jag 1år och 11 månader.
Om en månad har vi alltså stått ut med varandra i 2 hela år. - underbart! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, höger armhåla?! Måste vara jobbigt...;P

Fin bakgrund igen vännen. Du överträffar dig själv hela tiden.

2008-11-17 @ 00:18:05
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0