jag träder ut ur garderoben

nu träder jag, Lena Henningson, ut ur garderoben med mitt beroende.
Det tar emot att säga detta, men jag känner att jag är tvungen...
jag är beroende av one tree hill!

hjälp! milla och jag kollade på tio avsnitt igår, och dagen innan det kollade jag på några stycken i min ensamhet. och dagen innan det, några stycken till..... det går inte att motstå!!
men jag saknar jamie james scott mycket. men eftersom han inte föds förr än i säsong 5 och jag ska börja på 4an. måse jag vänta ett tag innan jag får återse honom. men tills dess spanar jag in honom på youtube istället. Hittade precis någons "my top 5 favorite Jamie moments". jag skrattade högt åt hans bravader. underbar unge! tänk om riktiga barn skulle vara så, då skulle livet vara frid och fröjd!

titta och njut http://www.youtube.com/watch?v=VYdrZfdXGWE&feature=related

Kommentarer
Postat av: dajjaaaaaaaaaa!

jag menar, vem är inte beroende av one tree hill?

dock är du sjukt efter med att ha upptäckt programmet ;)

2008-10-23 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0