syjunta

de tre senaste dagarna har jag varit ett med symaskinen, måttbandet och saxen.
jag har nämligen knopat på min maskeraddräkt. trots att den förmodligen inte kommer användas så många fler gånger äni helgen, hade jag inte mage att slarva med den. den är väldigt ordentligt sydd, med zickzack (frågetecken) stygn runt hela stycket för att undvika upprepning.
jag måste medge att jag är ganska så nöjd med slutresultatet..
jag hoppas nu bara att det blir en bra fest, med mycket folk. så jag inte lagt ner timmar i onödan...
efter helgen kommer jag med bilder på min dräkt, då jag inte vill avslöja den redan nu.

happy halloween

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart ska du? =)

2008-10-31 @ 12:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0