1 vecka och 6 dagar senare...

först och främst måste jag säga ursäkta mig.
ursäkta att jag legat på dösidan, hankat och saggat efter - när det gäller blogguppdatering.
the truth is att jag icke haft inspiration, tid och ork att pleta ner någonting intressant.
egentligen borde jag inte nu skriva efters, omheller  jag fortfarande inte har någonting intressant att komma med, men ändå så kände jag för att sätta fart igen, vilket jag hoppas uppskattas!

för tillfället sitter jag natuligtvis och skriver detta blogginlägg, men vid sidan av skriver jag projektarbetets första loggbok.
kusligt!
hur ska det gå att, som en maskin eller en reporter, spy upp nya "reportage" till projektet : temablogg, varje vecka?!
det återstår att se.

för sekunden behöver jag inte oroa mig.
nu njuter jag bara till chris martins stämma när han medger att : i'm the one he loves - underbart!

kl 16:00 kommer becksibus till mig!

nu kom one tree hill s05e13 respektive 14 ner, och jag ska bege mig till nedervåningen för att kolla på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0