friday

Nu är det fredag, och det märks på en gång när mamma kommer hem och efter en stund börjar laga mat.
Då åker Sven Ingvars-skivan in i cd-spelaren och ger henne budskapen att: "Åh jag vill bara vara, andas luften, finnas till... nu när fredan är här" 

Det roliga är att fredagar som denna är den enda gången någon i min familj ens funderar på att lyssna på dansband. Annars finns det en oskriven lag här i hemmet som säger att dansband är strängligen förbjudet.



Jag antar att ni sett att jag (äntligen) bytit bakgrundbild! Nu kontrade jag med en supermesig för att jämna ut det lite...
ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh va mysigt! jag vill också va med...

2008-09-20 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0