Fyndarns pöjk

Imorse smsade jag annica och frågade om hon ville med mig på shoppingrunda i Röfors (tro det eller ej, det går!)
Vi promenerade ner till kyrkans loppis och kikade. Jag hittade där en bananväska och en plånbok som jag tillsammans fick ge 10 kronor för. Glada vandrade vi hemåt igen då Annica kom med idén att vi skulle gå till forna Röfors Skolas loppis (nuvarande vandrarhem m.m) Så det gjorde vi! Träffade Annicas mamma på vägen som följde med oss ner.
Där strosade vi runt en lång stund och jag gick därifrån en blommig väska, en svart kuvertväska och ett par skor rikare - och 50 kronor fattigare.
10 kronorsskorna tänkte jag dock skänka till martin då 44 inte är min storlek.

Trevligt att äntligen kunna fynda på hemma plan igen!


Vill även be om ursäkt för föregående inlägg. Jag var igårkväll lite frustrerad och så blev det som det blev...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu har jag vågat mig tillbaka till din blogg igen=)

2008-09-21 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0