Åh du underbara vår

Nu är definitivt den gudomliga, underbara, ljuvliga, fantastiska, efterlängtade våren här.
Jag känner det i hela kroppen, bokstavligt talat.
Denna dag har präglats av flygande partiklar i luften - pollen, och därav även nys-partiklar från mig.
Jag har idag nyst så mycket som jag sammanlagt gjort under hela vinterhalvåret.
Näsan droppar, gommen kliar, ögonen rinner och jag nyser liksom självaste Bo Rudolfsson.
Jag är vårens motsvarighet till Rudolf med röda mulen.
Välkommen du underbara vår!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bara att fräsa och ta näsdroppar. Inget annat hjälper. Glöm inte medicinen förstås! Kram A

2009-04-28 @ 20:01:39
Postat av: Elin

HAHAHAHHAHAHAHAH Ruuuuuuuudoooolf!!!!! :P

2009-04-29 @ 08:58:56
Postat av: Elin

och btw...vårruset är torsdag 14 maj. tänkte du anmäla dig? :P

2009-04-30 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0