Pardon

Nu har jag varit väldigt inaktiv här på bloggen en längre tid.
Jag har varit inaktiv i stort i livet nu en tid faktiskt.
Orsaken är ICA.
Jag har jobbat, väldigt mycket för att vara mig.
Detta har tärt på mig och jag har inte haft en sekund över till att sova, vila eller läsa min kära bok.
Jag har inte heller hunnit plugga. det blir det dessutom ändring på nu. Jag är så illa tvungen...
Religion som ska göras till på fredag (eller torsdag?) Psykologifördjupning om depression, blir deprimerad av av blotta tanken... hah

Idag fick jag köra alldeles för fort hem från skolan för att hinna till jobbet i tid. Kl kvart i 2 körde jag ut från bränsåsen och kl 1 minut över 2 satt jag i kassan!
När jag satt där kände jag att det började kittla och klia i näsan nåt så kopiöst. Jag kliade lite diskret, satt och fräste ut lite luft. Då började det klia olidligt i gommen istället.. Då satt jag och "kliade" där istället och snörvlade samtidigt.
Sedan nös jag 20 miljarder gånger och var allmänt äcklig.
Jag kom fram till att det måste vara all damm som gömmer sig där bakom fasaden. Det är helt sjukt dammigt bakom kassorna så jag höll på att få en allergiskt utbrott bland råttorna. Till slut fick jag säga till Jeena att jag var tvungen att gå iväg ett tag så jag skulle lugna ner mig.
Väl tillbaka igen fortsatte besväret.

Det var även personalmöte idag, men jag och Jin räknas tydligen inte till personalen så vi fick jobba. Hon var nyss hemkommen från Roma och berättade om hotellet (samma som vi ska bo på) och dylikt.
Partyt var enligt henne tyvärr inte lika bra som i Barca. men vi ska nog lyckas liva upp den gamla stans uteliv minsann!

hälsa familjen hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0