Plurr

Var för någon timme sedan ute och gick längs Ams (haha, absolut fulaste namnet på en stig)
Hur som helst så gick jag uppåt mot 205an genom skogen lite senare och tänkte gå upp på stora vägen och ta den enkla vägen hem, men hemma väntade naturkunskapsboken, så jag bestämde mig för att spatsera lite mitt i skogen istället, parallellt med vägen. Så fick det bli, till en början. Jag kände, när jag hoppade mellan höga risbuskar och stenar att jag vred till knäet igen (som tidigare idag börjat kännas bättre) (jag sov med bandage inatt och var SÅ ynklig). Jag bestämde mig då för att ge upp med terränggången and i headed to the big road. Plötsligt sjönk jag ned med hela foten och vristen i sankmarken jag tydligen hämnat över....
jag skuttade så snabbt jag kunde, med skadat knä, igenom träskmarken och kom tillslut mörbultad upp på stora vägen och haltade hemåt igen.
Som grädde på moset så upptäckte jag att mina ipodhörlurar var glappa så jag fick antingen lyssna med skitljud eller hålla handen i cpställning vid hakan för att hålla sladden så att båda hörlurarna fungerade.
Underbart!

Väl hemma igen klev jag in i duschen efter att ha vridit igång lite bra musik på datorn. Jag lyssnade så duschdörrarna skallrade. Fint!

naturkunskap nästa! ....eller one tree hill... hmmm... lite av båda kanske.. om jag är duktig!

Lyssnar nu förövrigt på Once-soundtracket. Så sjukt bra! Lyssna på hans vackra och sjukt desperata stämma i denna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0