Solsting?

idag har vi haft en riktig utedag. tvättat massor med bilar, både in- och utvändigt, tagit kort på martins mischa och haft oss. Jag har även bredit ut mig på trappan och lyssnat på två kapitel av om jag kunde drömma (jag glömde boken hemma!!) men det löste sig på sätt och vis iallafall tack vare att jag hade den som ljudbok på ipoden - mycket bra!

Nu när jag kände för att ta en paus från solen och "utelivet" sen stund så känner att jag mår illa.. Det kommer mer och mer och jag kallsvettas.. det måste väl vara oerhört ovanligt och konstigt att drabbas av solsting i den allra första riktiga vårsolen?   i dunno, men illa mår jag iallafall.
Ska ändå gå ut och kika vad de andra har för sig nu!

trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0