Studiestress - hell yeah

Sitter nu, i sista sekund som alltid, och letar efter kurser på örebro universitet tills i höst.
Tänkte i förväg att det inte skulle vara så svårt, utan att jag bara kunde välja några intressanta kurser ifall jag inte skulle hitta något annat att göra till hösten.
Hittar jag några intressanta kurser tror ni? - No! Ingenting verkar passa mig och jag känner paniken växa.

När min panik på riktigt blommat ut sätter jag på p3 och "no stress" spelas - ironisk.
Jag böt snabbt kanal och blev ännu mer stressad.
WAH!!! Vad ska jag göra av mitt liv?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gör som mig och jobba o tjäna lite pengar tills du vet :)

2009-04-14 @ 19:09:31
Postat av: Emelie

Nu sökte jag kurser istället! Känns sådär roliga. Hoppas på jobb :D

2009-04-15 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0