Superambitös i onödan

That's me!
Var halvvägs till parkeringen kl halv 12 idag och skulle åka hem, eftersom vi då slutat för dagen. Hade tidigare haft en dispyt med Lennart om geografiinlämningen. Helt plötsligt var det, enligt honom, väldigt brådskande att få in den. trots att vi inte ens varit i närheten av att ha sett något sista inlämningsdatum. Jag hade några frågor kvar att svara på och sa till honom att jag tänkte göra dem i morgon istället.. då blev han pissed och sa: ja, men då är det sista chansen till inlämning!!!!!!    Jag kom på att jag inte ville vara sista chansen utan vände sedan på parkeringen och begav mig till klassrummet för att skriva klart de helt kopiöst urtråkiga och ointressanta frågorna. Efter att ha kämpat i 1½ timma med 4 (!!!) omänskligt stora frågor kläckte Krille ur sig att de inte var obligatoriska frågor.  Helt värdelöst! men nu har jag iallafall läst igenom en uråldrig text från 1908 och i stora drag "sammanfattat den globala lyfttrycksfördelningen och de rådande vindsystemen på norra halvklotet"....

"Detta är ju bara en A-kurs så det är iinga svårigheter" citat Lennart Tillqvist. 

Nu ska jag ta min fräcka bil och dra hem!   ska kolla på minst 10 family guy-avsnitt idag har jag bestämt. för att någonsin komma över denna hemska eftermiddag.

ADJÖ SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0