Biljardproffset, here she comes...

Nu är jag hemma i Röfors igen, efter 4 dagar i Göteborg. Vi har haft det sådär underbart trevligt och roligt hela tiden och jag är helnöjd!
Milla och jag har framför allt under dessa dagar höjt våra biljardskills avsevärt! De har nämligen sådan lyx att de har ett biljardbord i ett av allrummet i hyreshuset, och det var alltid ledigt att boka under våra dagar. Så vi har nog spelat i genomsnitt 2 timmar per dag, och vissa dagar mer än andra..!

Jag måste bara skryta över min bästa match mot Alex!
Tidigare har han nästan alltid vunnit överlägset, men vid denna matchs början märker man att jag har förbättrats sedan dagen innan. Jag är stadig och stark på handen. Vi börjar spela, och jag får i den ena efter den andra. När det är hans tur vill de inte riktigt i hålen, så då är det min tur igen... Slutligen får jag i min sista boll och ska skjuta i 8an, och gör det! Det som var imponerande då var att Alex inte fått i en enda av sina! heelt underbar känsla ;) haha

Vi lärde oss också att hoppa över bollar och studsa direkt i hålet - så hårt att den flög över kanten under bordet och rullade ut på golvet. ujuj vettni!

Vi har även gått runt på stan och kikat i timtal, jag handlade på dyngrea och fick en klänning, två linnen och en bexdress för 246 kronor. oerhört prissnålt!
I onsdags lovade Metro fint väder så då spatserade vi i 40 minuter och kom tillslut fram till Slottsskogen, där de höll på att bygga upp way out west-området för fullt. Där satt vi och stundom huttrade och stundom solade. Vi hade även med oss egengjord pastasallad och lite sura wienergummin som vi proppade i oss. Mycket mulligt...


Nu orkar jag tyvärr inte skriva mera, men ikväll blir det iallafall fest hos tyson och det blir guuld!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0