En sista dag med syrran

Usch nu närmar det sig och jag börjar inse att hon försvinner bort ifrån mig.
Hon åkte precis till Anders en sväng och sa då hejdå till mamma och pappa. Då kändes det verkligen definitivt. Jag vill inte att hon ska åka :( Det känns som om alla flyttar ifrån mig. Både Elin, Milla och Becka - dålig stil!
I morgon klockan 5:30 bär det iväg till Arlanda och då ska även den definitiva avskedskramen äga rum. Usch och fy.

Kollade även mitt schema för företagsekonomi A-kursen och det är fullt upp alltså. 4-5 dagar i veckan hela halvåret. Inte ett dugg skoj faktiskt. och väldigt många långa dagar från 10:15 till 17... och vissa sa att 30 poängskurser gav så mycket fritid... sure bacon!

Nu ska jag fatta mina chokladbitar och lägga mig och kolla på Coldplay i farmor och farfars säng!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Elin

åh, vilken representativ bild på mig..verkligen. tack.. :P

saknar dig redan lillan!!!

2009-08-21 @ 13:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0