Jag lever

jag överlevde första dagen i det stora livet på universitetet.
det kändes väldigt skumt dock och jag var liten som en bärfis i jämförelse med alla andra mogna studenter.
Redan ikväll bjöds det på fest av min fadder, och jag är jättejättesugen på party! men (såklart finns det alltid men när man heter Lena) det känns saftigt att åka in till örebro igen efter att precis kommit hem, lagt sig till rätta och bestämt sig för att vila.
Jag är för lat helt enkelt. Säkert är det också en viss omedveten försiktighetsåtgärd från min sida eftersom jag nog ändå itne skulle våga gå på fest själv efter första dagen i skolan...
hur som helst. Det kommer fler tillfällen! Nu måste jag leta reda på schemat för morgondagen eller på nåt vis luska reda på vilken tid vi ska vara inne i morgon.

adjöken

Kommentarer
Postat av: Elin

jag ska följa bärfisens framsteg på vägen till att bli en fullt utvecklad fjäril! för bärfisar blir väl fjärilar va va va?!?! :O

2009-08-26 @ 17:26:08
Postat av: Maria♥

Va roligt! =) hur länge håller den kursen på!?;) Näe jag jobbar på Donkan än, ska börja jobba skift så att jag får in lite mer pengar :) Nu har vi sagt det så många gånger men vad tusan, någon gång måste vi väl ha tid och ses allesammans, festa eller nåt? det vore as skoj:) <3

2009-08-26 @ 21:48:09
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0