Lena fixar sin framtid

ja gudså jag jobbar och står i. Inte bara på ICA utan även på hemmaplan innan jobbet börjar...
I dag har jag först och främst skjutsat beckis till jobbet mitt uppe i skogen, men det hör ju inte till detta, utan det är bara något jag gjort idag.
När jag kom hem så åt jag frukost med min moder och vi kollade på ansökningslappen för CSNbidrag. Jag fyllde i det så gott jag kunde och jag upp och skrev ut mitt antagningsbesked. Sedan fick jag lust att kolla lite på platsbanken och hittade lite smått och gott. De sökte folk bland annat till Rosalis deli och Subway på krämaren. Rosalis skulle ju vara guld at jobba på, så jag satte mig ner och skrev klart mitt CV som jag började med för flera månader sedan och då aldrig skrev klart. När det var fixat satte jag igång med mitt personliga brev.
och så slutligen så mailade jag mina personuppgifter inför nollningen till nollek.
Nu är jag helt slut och har skrivkramp. Måste skynda mig ner och göra något att äta och måste även hinna sminka mig och fixa håret innan jag bräsar ner till Ica för att jobba lite mera...
15-21:15 idag. jippie! Jacob och jag var duktiga igår när vi stängde förresten ;) haha. allt tack vare det där gamla tårtan...


måste ila
PUSS (mest till lillen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0