Spenderarbrallorna på

Idag kom min sjukt efterlängtade lön, vilket medförde en obligatorisk tripp till Örebro med Beckis.
Vi hade båda spenderarbyxorna på och införskaffade oss det ena efter det andra.
De största inköpen var dock en varsin dator. Bex en mini och jag en stoor. Mycket skönt. Jag har ju inte haft en egen dator förut, så nu tyckte jag att det var på tiden. Ska ju faktiskt börja på universitetet i morgon så då måste man ju skaffa sig lite vuxenpoäng innan så man klarar av det hela. Jag har även skaffat lite mer poäng i lördags när jag körde hela vägen till och från Stockholm. Fiint.

men nu sitter jag iallafall här med min nya computer och är lycklig, ska installera spotify på den right away och sen är jag redo för studentlivet.
I morgon är det registrering och jag är nervös as hell. Får hoppas det går bra. Jag förväntar mig ju att hitta vänner för livet nu i veckan. Det garanterar ju alla broschyrer vi fått på posten... Tur ändå att Bex är med i början ;)

Nu ska jag panikleta efter kläder tills i morgon. Jag köpte ju en del idag, men vet inte om något duger till första skoldagen.
OH förresten. Nu minns jag tillbaka till första skoldagen på Röfors skola. Då hade man i en månad i förväg köpt en hel outfit inklusive pochahontas-ryggsäck och blinkande skor. Jag är för dåligt förberedd inför denna skolstart!! OMG


Obligatorisk första cambild
 

Kommentarer
Postat av: Sis

haha, sötnos! jag skrattade högt när jag läste! kan du inte ha på dig pochahontasryggsäck och blinkande skor imorrn med, jag lovar att du hittar vänner för livet då?!!? :P

puss o lycka till

2009-08-26 @ 00:21:39
Postat av: Sis igen

OMG när jag skulle skriva in koden för det förra inlägget så var ordet "Redhead" hahahahahahahahaha kommer du ihåg?

2009-08-26 @ 00:22:32
Postat av: Maria♥

Låter bra! ;) jo det är fint här med, börjar bli förskyld igen bara och det gillas inte! Vad gör du nu för tiden då när vi inte går i skolan? ;D <3

2009-08-26 @ 00:58:55
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0