AAH!

Jag blir tokig på mig själv! Sitter i Örebro hos farmor och farfar. Väntar på kaffe och myser.
Planerar kvällen, som innebär förfest hos Mickis (två hus härifrån - smidigt!) och sedan Frimis!
Allt var, tills för en liten stund sedan, under kontroll. Trots att jag stresspackade lyckades jag få med mig skor, kläder till morgondagen, en kofta, presentkort, två handväskor, nessesärer, plattång, dust it och till och med tandborste!
Men självklart kan ju inte allting vara frid och fröjd när det gäller mig.
Jag glömde förköpsbiljetten hemma!!!!!
Blir tokig.
Hur som helst så verkar det nu lösa sig iallafall.
Mamma och pappa får åka hem lite tidigare än de tänkt för att hinna hämta min biljett och lämna den hos Milla innan hon 18:08 åker från Laxå.
Det blir nog bra det!

Jag måste dock komma på något effektivt system som hjälper mig att komma ihåg saker.
Jag har nu tröttnat på mig själv och mitt bristande minne!



God helg! (fulaste uttrycket!)
Och ha en trevlig kväll!
Jag känner på mig att den kommer bli skitbra, trots att det varit lite motigt nu innan! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur för dig att du har dina mossiga parenteser iaf!!!Hoppas gårdagen blev bra. Kram vi ses -och du-kör lugnt!

2009-12-26 @ 18:39:52
Postat av: Lena

Mossiga? det är ni inte! ;)

Vi ses snart! TV.n är snart inkopplad!

och vi ska köra lugnt!

2009-12-26 @ 19:01:19
Postat av: Ka

fin blogg :)

2009-12-26 @ 19:01:59
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Boris

Jätte fin blogg:)<3

2009-12-26 @ 19:27:03
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0