Den årliga julstädningen är äntligen avklarad!

Mamma tyckte att det var dags för mig att städa mitt rum. Jag skulle klarat några månader till.
Det blev dock städning gjord - när jag hade hämtat Milla och hon hjälpte mig!
Hon ställde även ett ultimatum: "Om du använder datorn (kollar facebook etc) så går jag till mormor och hjälper inte dig!" Det fungerade och vi fick städningen gjord ganska så fort. Det tog kanske 1-1,5h! 
Det är verkligen rekord när det gäller städning för min del! Och med tanke på hur det såg ut innan så var vi väldigt kvicka!

Har såklart tagit före- och efterbilder!
Före:



(bakom fåtöljen där mamma gömde en del av mina kläder för några veckor sedan)

Efter:



(Tomt bakom fåtöljen!! och skinande rena golv - fräscht!)


NU förtjänar vi tacos!
Sen filmmys hos Bex!


Kommentarer
Postat av: Elin

HA HA HA! Jag älskar den första före-bilden! Men fint blev det :) nu kanske tillomed jag vågar sova där i jul! puss

2009-12-21 @ 22:14:35
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0