Elin är mer än välkommen hem...

särskilt när hon har med sig massa fina presents! hihih
Skämt åsido, självklart är jag bara glad över att ha henne hemma!
Det sköna är att det inte ens känns som om hon varit borta. I och för sig har hon ju missat ett av mitt livs mest händelserika och invecklade halvår, men det tar vi snart ikapp och jag antar att hon har minst lika mycket som jag att berätta om. I morgon får vi en syster-dag! (jag måste även plugga, men det hinns med också!)
Förresten är jag dödligt avundsjuk på alla Elins inköp. Vill ha precis varenda litet plagg och varenda sko!

mina fina "bästa systern i världen"-presenter:
  
Fem gudomliga Bath & BodyWorks antibacteriell hand-gel i pocket-size!
dofter: cucumber melon, midnight pomegranate, sweet pea, nectarine mint och white citrus. ÅH kom alla mina små älsklingar!

Något slags hjärtformat godis, men det enda godiset jag är intresserad av är Edward själv...

Jättesmarta och tydligen också väldigt välfungerande "roll-on-skavsårsplåster". Nu kan jag äntligen använda mina älskade balskor igen!

Ett litet, sött och smidigt anteckningsblock-case. Blåmetallic med en litten fågel på, fint som snus!

Ett helt sjukt fint kit med 12 lovely ögonskuggor (alla i perfekta färger), 2 cremeögonskuggor (även dessa perfekta) + en eyeliner samt en ögonskuggspensel!


MMMMUMS!
Tack Elin, du är världens sötaste människa!

Nu ska jag sova! Är helt slut!

Kommentarer
Postat av: dajja

näää, jag dör!

hon är verkligen världens bästa, jag vill också ha henne! ge mig.

hand-gelen också. gah. det är nästan så att det är värst att åka till staterna bara för att köpa med hand-gelen!!!!!

2009-12-14 @ 23:22:36
Postat av: Elin

haha tokfia. du kan va sötast!

roligt att du blev så glad för de små presenterna :)

roligt att träffa familjen igen också!

2009-12-15 @ 07:13:18
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0