Guds gåva till mig

Läste på festamysamaila att det var en lesbisk tjej med i Robinson i år som han påstod var jättesnygg. Jag har själv inte sett en sekund av programmet och tänkte därför kolla upp vem denna snygga lebb var.
Googlade på "Robinson 2009 deltagare"  fick fram tv4.se:s sida och kollade på miniatyrbilderna på alla deltagare. Fastnade direkt på en tjej som jag tyckte såg lebbig ut. Tryckte fram hennes profil och tada! 1000 inlägg från tjejer som ber på sina bara knän om att hon skall bli tillsammans med dem!

Jag förstår inte varför det enda Gud försett mig med är en cell i min hjärna som berättar för mig vilka människor som är homosexuella eller ej.  Känns inte som en livsbetydande funktion direkt.
Hade hellre fått fotografiskt minne tror jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

det märks att vi är syskon. jag måste ha fått lite av samma gen, för jag gissade också rätt på första försöket :)

2009-12-07 @ 01:27:35
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0