Hets!

Låg och hetshostade halva natten. Stackars Milla som låg bredvid fick ingen rofylld natt. Tillslut blev jag galen och gick ner till köket. Gick fram och tillbaka och hostade. Tog morfinmedicin och blev tokig för att den inte hjälpte på en gång. Drack massa vatten. Tog en lussebulle! (lent för halsen tänkte jag)  Tog min bok som jag igår under bastningen påbörjade, och smög mig upp igen. Låg och kvävde hostar tills jag trodde jag skulle sprängas. Fick halvsitta upp och försöka sova. Tillslut slocknade jag. Låg som drogad hela natten, hörde inte när det ringde på dörren eller något. Vaknade sen halv tio av att Milla tumlade runt och suckade högt för att väcka mig.
Då blev det frukost: Ägg, toast och cola - gött!
Sedan har vi, passande nog, spelat ägget och vändtia resten av förmiddagen och kollat på Farbror Barbro!
Jag share:ar:




Senare idag åker jag, mor och far till Stockholm. Ska hotella och hotellfrukosta(!!!) för att imorgon hämta Elin på flygplatsen!!! <3
Jag drömde om det inatt. Jag grät av glädje, Elin grät pga något annat. Det var jättesorgligt! Hoppas det istället blir Love Acutally-feeling när hon kommer gåendes genom den där tunneln. Och så kommer alla vara lyckliga och glada och kramas och pussas! åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0