Jag borde ta tag i mitt liv!

Har suttit i min dögoa morgonrock och gjort nada i snart fyra timmar.
Eller lite vettigt har jag i och för sig gjort:

  • Först och främst: kollat på One tree hill-avsnittet som jag missade i söndags och som jag därför spelade in då (bra planering där, Lena!)
  • Jag har fått en Spotify-invite av Elin. Så nu slipper jag inkräkta på pappas. Jobbigt dock, för jag har problem med att dela mina playlists... men det löser sig! Jag har lagt till de grundläggande nu iallafall: coldplay, killers, muse, hassle och white lies. Så jag klarar mig nog ett tag iallafall!
  • Jag har invigt nya badrummet här nere genom att ha borstat tänderna där. Det gick riktigt bra faktiskt! Det kan jag nog välja mig med.

Jag har sedan även gjort vettiga saker på riktigt:

  • Kollat upp kurslitteratur till NEK A och spanat efter alla böcker på campusbokhandeln och torget!

Det grundläggande för denna dag var ju dock att plugga. Och det har jag ännu ej gjort...

Jag vill inget hellre än att kolla på family guy. Det har kommit ut ett sproilans nytt avsnitt(!!!!) men jag måste vänta på Elin(.....)
Hon drog precis iväg till Laxå på bankärenden och beordrade mig att vänta för att vi skulle kolla på det tillsammans.
Hennes vilja, min lag.

NUU ska jag försöka få fingrarna ur "mynningen" (citat: älskade osexigt.blogspot.com) och skriva på PM:et!PUSS!  

idag är det förresten 3 år sedan jag och Martin åt nudlar tillsammans för första gången! grattis till oss! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0