Julafton09s tio i topp

En synnerligen god jul tillönskar jag dig!

Tio i topp idag:

  • "Den stora överraskningen som varken jag eller Elin vet om"
  • Den omtalade omeletten
  • Sammandrabbning av Henningsons+Nilsson
  • Den organiserade rundskrapningen av Triss (farmors idé) som ska få oss att flippa ut som damen i reklamen
  • Karl Bertil Jonssons julafton
  • Jag har även kommit på att det faktum att vi ska tillbringa den första delen uppe i en varm-eldad sommarstuga kommer bli riktigt mysigt - trots att det inte är som det brukar!
  • Mammas "julgransbröd" som när det jäst klart mest liknade en svulst (men gott kommer det vara!)
  • Alfapetspeleri (om vi hittar spelet)
  • Att jag kommer vara snygg i håret i morgon eftersom jag kommer få en ny plattång idag
  • Att vi kommer sitta i vardagsrummet och äta, vilket innebär att man då under hela middagen kan vila ögonen på vår glesa, men ack så ståtliga gran!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0