Känn ingen sorg för mig Göteborg

I'll be baack!

Denna underbara pre-helg har innehållt bland annat:
* New Moon i en sjukt stor biosalong minst tvådubbla 1an i Örebro.
(tyvärr satt några bessewissers bakom oss och skrattade i de mest känsliga stunderna. Några mördarblickar gav vårt sällskap allt ifrån sig)
* Scandinavium - Idol - Skrik - Kall öl - Katastrofavslut (förlåt Calle)
* 11 "Erik"-sms skickade till 72400 under 1 minuts tid (från enbart min mobil).
* Lisebergs julmarknad - glögg - goa glada gubbar som säljer varm choklad med grädde - för goa och glada gubbar som frågar om vi är där ensamma varpå vi rusar iväg
* 2 kg Toblerone  som vanns av miig!!! Investerade i en hel bricka = 20:-   tänkte: "eh wtf. all in på nr 18-22" och det lönade sig! - Synd bara att det medförde träningsvärk i axlarna pga att jag därefter var tvungen att släpa på den resten av tiden på Liseberg + under Idol och hela vägen hem.
* Dans i spelhallen på Liseberg. Sjukt kul!   Ni vet såndär med fyra pilar åt vardera håll?! Skoj!
* Massor med biljard!  Jag var jätteduktig en gång och fick ner fem stycken bollar i rad - var själv väldigt chockad!
* Massor med flöffs-mat (pasta, pommes, kebabtallrik, lussebullar, chicken nuggets, big mac, popcorn, toblerone, kinabuffé.....  detta är dock bara en bråkdel av det vi alla ätit tillsammans...)

Jag älskar mina småflickor!

Bilder kommer så småningom upp på fejan!


Just det. Hur kunde jag glömma?!  På tåget hem sov jag så fridfullt och Beckis satt och läste bloggar. Vid någon station går en familj, bestående av en mamma, pappa och en liten unge, på tåget. Jag vaknar till liv från min sköna sömn av att det börjar stinka barnskit! Stinka är egentligen ett för vagt uttyck. Det var absolut den vidrigaste stanken jag känt i mitt liv!! Såklart skulle denna famlij sätta sig precis bredvid oss också. Beckis gick iväg och köpte kaffe, jag satt kvar och höll för näsan á la "asiat-ungen i Glade one touch-reklamen". SJUKT VIDRIGT! Tillslut såg pappan att jag höll på att hulka och spy och gick då iväg för att byta blöja på ungen. Han kom tillbaka och sa nåt om "grönt och massa toalettpapper" till mamman. Då stängde jag av öronen snabbare än ögat.
GROSS!

Kommentarer
Postat av: Kolis

Lena - du är bara så rackarns kul! jag ska åka till Etiopien på lördag men loar att söka upp närmsta internetcafé för att läsa din blogg!

2009-12-06 @ 12:10:32
Postat av: Lena svarar till Kolis

Tack du, det tycker jag att du ska göra! Lycka till så jättemycket i Etiopien!

2009-12-06 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0