Måste klaga av mig!!!

  • jag är sjuk. ont i halsen som en gnu. kan knappt svälja. nös åtminstone tre ggr på föreläsningen idag. är förkyld och kan knappt andas
  • jag är hungrig men det finns inget spår av god mat i vårt hus.
  • bäst av allt. jag fick böter på vägen hem från universitet idag. Två snygga (men stygga) poliser stod i Adolfsberg och kände för att förstöra min dag, helg och jul. För att jag skulle komma över "kullen" hade jag gasat upp till hela 39km/h på 30vägen. Fick ett sött litet inbetalningskort på 2000 spänn.

Jag har lust att döda någon.
 


Kommentarer
Postat av: Sis

har du lust att komma hem till mig och ata? det finns makaroner, ris, snabbkaffe samt osmakliga kex. hjartligt valkommen :P

2009-12-10 @ 16:32:30
Postat av: kolis

Shit happens!

2009-12-10 @ 21:36:49
Postat av: Anonym

Stackare!:(

2009-12-10 @ 22:28:24
Postat av: farmor

TRÅKIGT,Lena KONSTIGT att du har sån dragningskraft på maktens nän i form av: parkeringsvakter, busskontrollanter och tafikpoliser. Kanske det är på alla män!? Farmor blir orolig.



2009-12-11 @ 12:12:05
Postat av: Lena svarar till farmor

Ja jag vet inte vad det är för fel på mig! jag blir tokig! Vore nog bäst om jag spärrades in ett tag. ha en trevlig helg!

2009-12-11 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0