Pass it forward

Har tjatat om den filmen i dagar.
Idag kl 21:00 var det äntligen dags.
Mamma och pappa hade inget att säga till om. Vi skulle se den.
Jag förstår inte varför jag fastnade så för den innan jag ens hade sett den.
Men den var precis lika bra som jag hade förväntat mig.
Mamma och jag satt och suckade av admire för att Eugene var en sådan bra och smart lärare.
Vi utropade vårt missnöje om någon gjorde något dumt. Vi diskuterade det vi såg.
Pappa sov som en stock bredvid och allting var precis som det brukar!
Skönt :)

Nu ligger jag i mitt alldeles egna hotellrum och irriteras över det dåliga tv-utbudet och fåtalet vakna människor. Stänger nog strax av allt elektriskt och läser en stund istället. Min "Jonas Eckel"-bok. 10:- på Myrorna. Vet inte än om den var värd dessa pengar. Den är väldigt skum, men visst. Det kan nog ta sig!
Kollar lite på snooker också. Jag och Milla har tidigare suttit jättelänge och försökt komma på reglerna. Det är fortfarande helt oförklarligt!

Sjukt förresten att ett psykfall idag i Milano, helt utan anledning, slog ut några tänder och dylikt på Silvio Berlusconi!! Jag kollade på hela sena rapport pga av det. vuxenpoäng!



Godnatt!
ps. jag Älskar dessa vita, fluffiga och dögosiga påslakan MYS...

ps2. Elin är någonstans i luften mellan NY och Sthlm nu! woho sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0