Reebok 18 bast!

*harkel*
Jag gratulerar, jag gratulerar, jag gratulerar min Beckis idag.
Med blommor och med blad vi firar denna dag, jag gratulerar min Beckis idag!

Åh va roligt det känns att hon äntligen är 18!
Ikväll blir det födelsedagsfirande á la Beckis med matlagning, överraskningar och självfallet, Idolfinal!
Milla som är på plats i kommunen ska ju såklart också vara med!! :D
Imorgon blir det premiärutgång även då med dessa två brudar! Njuta lutar det mot! Men jag lider lite med Klaras som ska lägga ner. Det var ju ändå där både Milla och jag premiärade.
Men det är ingen panik. Det visar sig hur det blir!

Nu ska jag steka en burger till mig själv och sedan återgå till studierna. Det går jättedåligt!
Tror jag har fått upp med mycket snor i hjärnan (ursäkta grossigheten)

 
En otroligt läskig och ful bild från sofias maskerad!
Fast bex är söt så det gör inget!

!! upptäckte precis till mig stora förstäckelse att vi inte har några tomater hemma.
Så det får bli ketchup och oliver... hm undra hur det kommer smaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0