Standard

Beckis lagar god och kryddstark mat och jag sitter snällt på en pall och tittar på samtidigt som jag bloggar och facebookar. Wunderful!

Idag blir det någon slags räkkompott med räkor, röd curry, basilika, vattenkastanjer och annat gott. Till det serveras tagiatelle. Det göttar sig gött i pannan när man rör om. Beckis sa precis att hon inte tror det kommer bli så särskilt gott. men hon försöker rädda't. Låt oss bedja för att hon kan rädda det. Jag är hungrig! Personligen tror jag att hon lyckas. Hon har väldigt goda matlagningskunskaper!

Snart sammansluter dajjabajja med oss!  :)

Det är "a lot of sting" i räkkompotten. nu ska jag smaka
Det var riktigt spicy vill jag lova, men en mycket delikat smak! We made it!

Nu ska jag försöka hjälpa till.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0